پروژه ها

1185049

صنف نیوز

پایگاه خبری تحلیلی فعالان اصناف و منابع ایران ، صنف نیوز (که امروزه تبدیل به یک پلتفرم کارا شده است ) در ابتدا با سرمایه گذاری شرکت مات و اجرای شرکت فهم (فن آوای هوش مصنوعی ) در راستای اطلاع رسانی و انتشار اخبار فعالان حوزه اصناف و صنایع ایران شد و در ادامه با مطالعه و بررسی اکو سیستم اقتصادی ایران مشورت و دریافت مشاوره با بزرگان و مدیران حوزه اصناف و صنایع سرویس های ویژه ای برای استفاده فعالان اصناف و صنایع به صنف نیوز در فضای کاربری اختصاصی و رایگان ایجاد شد که در حال حاظر صنف نیوز را به پلتفرم کارا در حوزه اصناف و صنایع ایران تبدیل کرده است .شایان ذکر است صنف نیوز رسالت رسانه ای خود را در طول 4 سال فعالت خود حفظ نموده است . به نحو احسن توانسته به بررسی مسائل مختلف فعالان اصنافو صنایع پرداخته است . همین امر سبب شده صنف نیوز برای فعالان به یکی از معتبرترین پایگاه های رسانه ای شود . 

Jobs Info

این پروژه با توجه نیاز فعالان اقتصادی ارزیابی مشتریان و طرف حساب های خود برای عقد قرارداد و یا هرگونه معامله ی شکل گرفت . در Jobs Info​ بر روی مشاغل مختلف مطالعه مداوم و 10 ساله صورت گرفته و برای هر شغل و کسب و کار که فردی خاص آن را مدیریت می کند به سوالات متصدی پاسخ داده شده که با مطالعه این سوالات میتوانید میززان اعتبار این کسب و کار را تخمین بزنید به عنوان مثال :تعداد کاربران کسب و کار ، تعداد انبار ، متراژ انبار و…. .

این پروژه از پروژه های مهم فهم است که در ابتدا برای مجموعه مات انجام شده و در ادامه به عنوان بانک اطلاعات مشاغل بصورت عمومی جهت استقاده عموم به بازار ارائه شد .

این محصول یک پلتفرم کامل و بروز در زمینه ارسال و دریافت پیام های متنی و صوتی می باشد . در حال حاظر بیش از 40 نفر بر روی آن فعالیت دارند .همچنین مدام در حال بروز رسانی و رشد پلتفرم هستند .

در این پلتفرم ما با توجه به نیاز فعالان اصناف و صنایع پیش میرویم . با توجه به مشکلات آنها در رفع نیازهایشان می کوشیم . به عنوان مثال : اضافه کردن بازاریاب تلفنی و یا ارسال پیام به خط های بلاک شده و… .

پروژه های فهم که شامل Sms Case است که در حال حاظر بیش از 5000 کاربر فعال دارد .

جعبه اس ام اس

Jobs Info

این پروژه با توجه نیاز فعالان اقتصادی ارزیابی مشتریان و طرف حساب های خود برای عقد قرارداد و یا هرگونه معامله ی شکل گرفت . در Jobs Info بر روی مشاغل مختلف مطالعه مداوم و 10 ساله صورت گرفته و برای هر شغل و کسب و کار که فردی خاص آن را مدیریت می کند به سوالات متصدی پاسخ داده شده که با مطالعه این سوالات میتوانید میززان اعتبار این کسب و کار را تخمین بزنید . به عنوان مثال :تعداد کاربران کسب و کار ، تعداد انبار ، متراژ انبار و…. .

این پروژه از پروژه های مهم فهم است . در ابتدا برای مجموعه مات انجام شده است . در ادامه به عنوان بانک اطلاعات مشاغل بصورت عمومی جهت استقاده عموم به بازار ارائه شد .

جعبه اس ام اس

جعبه اس ام اس یک پلتفرم کامل و بروز در زمینه ارسال و دریافت پیام های متنی و صوتی می باشد . در حال حاظر بیش از 40 نفر بر روی آن فعالیت داشته و مدام در حال بروز رسانی و رشد پلتفرم هستند .

در این پلتفرم ما با توجه به نیاز فعالان اصناف و صنایع پیش میرویم . با توجه به مشکلات آنها در رفع نیازهایشان می کوشیم .به عنوان مثال : اضافه کردن بازاریاب تلفنی و یا ارسال پیام به خط های بلاک شده و… .

پروژه های فهم که شامل Sms Case است که در حال حاظر بیش از 5000 کاربر فعال دارد .